Sidor

onsdag 27 april 2016

lill-lördag eller stor-lördag?

Lill-lördag (idag):     
  1. hemma med snoriga barn
  2. hemma mig mitt eget snor
  3. tråkig mat
  4. tråkigt väder
  5. dålig tvmottagning
  6. räkningar
  7. stökigt hus...som borde städas
(ja, listan kan göras lång....)

Stor-lördag:
  1. bättre väder (sägs det iaf)
  2. kanske nya "familjemedlemmar" ....
  3. träffa Ylva och Robin (hoppas jag)
  4. träffa Vanja, barn och Jonas (hoppas jag också)
  5. bo på hotell i Stockholm
  6. god mat
  7. inget städ 
Precis. Nu har vi äntligen bestämt oss att ta en hotellvistelse i Stockholm. stad i världen. ialla fall kommer det väl kännas så för oss nu förtiden.
Igår bokade jag rum på hotell Hornsgatan, och det ska bli kul att få hänga lite på söder igen. Inte för att jag har nån aning vad man ska göra med barn i stan, som dessutom är sjövilda, men nåt kommer vi på. Tar gärna emot tips, tack.
hoppas på detta fina rum med fantasktisk väggbonad på "hotell Hornsgatan"

1 kommentar:

  1. Skansen är nog trevligt om det blir soligt även om det inte ligger på söder 😉.
    Annette

    SvaraRadera